sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Bolţarul gadget

 Nici nu ştiu cum să intitulez articolul, pe bună dreptate sunt şocat, e ceva ca în fabula "Musca la arat". Am înţeles principiul de gadget, fiţele care costă, fiţele slim şi ultra slim, dar toate până am văzut pe asta. Aici s-a terminat cu toate principiile, lumea mea s-a dat peste cap, Pământul nu s-a mai învârtit. Mă bucur că până acum nu m-am grabit să dau fuga după Iphone, deşi îmi plac gadgeturile, nu mă omor după ele. Deci "AIfonu", nu mai e nici cool, nici slim, nici scump, nici gadget, fără o husă/carcasă/apărătoare/cască de protecţie sau cum i s-o mai putea spune, gen

care se vinde pe Amazon între 10 şi 25 de dolari. Deci, cum spun ei, 80s Retro iPhone Case, (de către unii detaliat ca "house brick"), ar putea să fie cadoul ideal de sărbători. Iar dacă totuşi nu vă veţi simţi mai cool, mai retro, mai trendy, vintage sau mai ştiu eu cum, puteţi spera ca pe viitor să apară un gadget chiar o cărămidă scobită şi atunci vă veţi simţi, cel puţin, mai "constructiv" sau poate mai în siguranţă?.
P.S. Oare ce ar spune inginerii responsabili cu miniaturizarea pieselor... sau Steve Jobs?
P.S.2 Nu vă înghesuiţi că are baba pentru toţi ...

Ex.   http://youtu.be/EOnP8ettHOE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu